bali2019.reismee.nl

Donderdag 2 mei 2019

Onze laatste dag op Bali.

We sliepen lekker uit en troffen elkaar aan de ontbijttafel om 09.00 uur.

Daarna ging iederen muv Jan nog even zwemmen in het zwembad tot net na 11 uur. Toen brak alle hectiek uit om gedoucht en ingepakt te krijgen voor 12 uur, anders konden ze ons een extra dag aanrekenen. Om 12.02 uur stonden we aan de receptie te betalen en lagen alle koffers al in de auto.

We reden ongeveer 7 km naar Kuta. Kuta ligt wat lager tussen het hotel en het vliegveld. Het is daar lekker shoppen en rond slenteren. Het was bloedheet dus dronken we veel.

Rond 17.00 uur aten we bij Bamboo Bar & Grill. Het eten was super lekker. We hingen nog wat rond in een grote winkel Cento, een soort Bijenkorf in Nederland. We kochten nog wat kleding en een Pandora bedel eigen aan de regio en cultuur.

Daarna reden we naar de airport, deden de overdracht van de huurauto en namen het vliegtuig terug. Eerst naar Dubai en vervolgens naar Amsterdam.

Willeke

Wat een prachtige reisverhalen! Jullie hebben enorm veel gezien en gedaan...
Goede reis terug!

Geurt en Elly

Wat moet deze reis een geweldige ervaring zijn geweest! Jullie hebben er alles uitgehaald wat er in zat zoals wij het lezen. Nu de terugreis nog. Hele goede reis gewenst, we zien en spreken elkaar vast snel. In elk geval komen jullie terug met heel veel dierbare herinneringen en kunnen jullie nog lang nagenieten. Tot snel!

Heleen

Wat een super mooie herinnering hebben jullie hieraan over gehouden. Wat een gigantische belevenis en zoveel gezien en gedaan. Nu thuis een prachtig fotoboek maken. Fijn jullie blew weer snel te zien in Nederland. Liefs

Nellie

We hebben jullie berichten allemaal gezien en de leuke foto's bekeken.
Ik hoop dat jullie een fijne vakantie gehad hebben en volgens de foto's lijkt dat er wel op!
Gauw tot ziens!

Veel liefs van Nellie